mandag 30. juni 2008

Vi har vært på ferie .Stedet var Ayia Napa.

Ferien begynte med godt humør på Flesland.Vippestolen var fin å ha med,men dette var det siste vi så av den da vi klarte å glemme den igjen på resturangen på flesland..ikke bare bare å huske på alt vel...
Fredrik ble tidlig sliten og sov nesten hele flyturen.

Fredrik og Andreas syntes det var deilig å komme til varmere strøk.Fredrik koste seg på terrassen der det var endel skygge og Andreas koste seg med is.
Guttene begynner å leke så godt sammen.fredrik er helt vill etter storebroren sin.herlig å se hvor mye glede de har av hverandre.Stine og Andreas koser seg også sammen.Mor nyter solen.Fantastisk å ha disse jentene med seg.Stine og Marthe har vert supre hele ferien.Vi koste oss ute og selvfølgelig ble det en banansplitt også..deilig!!


Vi var en dag på Water World.det var gøy og deilig det også.


Ett herlig familie bilde!To skjønne jenter.Fredrik var kledd i ruter til middag..
Vi var på kjøretur over til Tyrkia og fikk se den okkuperte byen Farmagusta.ingen mennesker har vært der på 45 år. det var jo ikke lov til å ta bilder,men vi var jo turister så noen glimt d ble
Guttene fikk seg en krokodille som ble satt veldig stor pris på,men det var jo Andreas som fikk flest turer.Grrrrrrrrr......
Andreas storkoser seg i vannet.Stine i fartaaaaaaaaaa....Hvor var spøkelse henne????Hehe..det var ikke ett spøkelse nei.... .......Eller hva var det...??????
Min herlige mann og meg koste oss med god mat og drikke.Marthe i farta..hehe...Noe farge på kroppen ble det da..

14 kommentarer:

Anonym sa...

han e flott han mannen din,,misunnelig JEG,,,

Anonym sa...

hehe..ja det forstår jeg godt.herlig han ja :)

Lise sa...

Så mange herlige bilder fra ferieturen. Ser at dere koste dere,ja. Guttene er så fine ! Savner dere alle. Håper dere tar en tur snart !

Anonym sa...

Det så fantastisk deilig ut. Fine bilder.
Og så deilig å ha med barnevakter også da.

Vampires cave sa...

Så digg ut det ja. Fine bilder. Guttene vokser jo så fort,kom deg over en tur snart du;)

Vampires cave sa...

ps.... tipper den anonyme er mannen din jeg. heheheh selv-diggern;)thhihi

Anonym sa...

hehe..nei det var ikke han..men lurer på hvem,sikkert en luring!!

Anonym sa...

eg er også misunnelig,Grise deilig han mannen din ja.

Anonym sa...

hvem er du?? kan sikkert få lov til å bli med en kveld...hahaha...

Vampires cave sa...

Nei takk, eg vil helst ha han helt for meg selv.

Vampires cave sa...

hahahahahahahah......NOT.

Vampires cave sa...

thhihihi...;)men det var ikke meg på den øverste asså!!Det var sikkert Eirik.

Anonym sa...

hehe :)..nice

Vampires cave sa...

Kanskje litt drøyt å gjøre ute i gatene eller? skjerp dere...hehe.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=194525