onsdag 5. september 2007

mer sommer 07

Det var kjempe gøy i Danmark på legoland.
Desverre var jeg litt for liten til alle de tøffe lekene,men det var noe som passet meg også.!!





Pappa,Lasse og Yonas fikk ta noen av de tøffe...
Det var veldig gøy å kjøre båt,men jeg måtte ha litt hjelp av pappa,så lenge han holdt seg unna rattet.det var mitt!!
å opp i luften vi skulle..














Det var veldig gøy å fly,men litt skeptisk var jeg!










Mamma,Yonas og meg i en liten barnegondol som gikk veeeldig høyt og fort.Vet ikke hvem som var mest redd av mamma eller meg!!






Vi var også en tur i løveparken.her var det mange fine dyr.Noen dyr var store med lang hals og noen var små og lignet på mormor.
















Det var veldig spennende da vi fikk en stor løve opp på siden av bilen..tror pappa var litt redd for bilen sin da.



vi har også vert på hytta ute på strøno.der har vi en stor trampoline som bare er drit gøy!!




























1 kommentar:

Lise sa...

Lurer på hva slags dyr som liknet på meg?