onsdag 5. september 2007

sommeren 07


Wroom Wroom..
















kjempe gøy å bade,jeg var selvfølgelig først ut i vannet hver dag!.

ble veldig så trøtt av all badingen og varmen.
såå blid kan jeg vere!!
og så deilig med litt kos fra mamma.



mmmm..Melon!vogna måtte selvfølgelig ha en god vask da vi kom hjem.

wroom wroom..mamma og pappa måtte hvirkelig slite for å få meg av denne båten.
her kunne jeg ha sittet hele dagen..
















tidlig i sommer dro vi på en herlig tur til Hellas.
vi var på en liten øy kalt Ios. vi koste oss masse og jeg lekte hver dag på stranden.til lunsj ble det mye pommesfrits eller melon...og innimellom måtte jeg bare ta meg en lur og slappe av litt.
Hellas var herlig!!


jeg sov nesten heeele veien hjem!!

1 kommentar:

hilde sa...

Hei Andreas, nå har tante sett siden din - kjempefin - koselige bilder av deg,mamma og pappa.

klem fra tante hilde